بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ


Koleksi karangan nota buat sahabat.


Versi 1

Assalamualaikum sahabat,

Saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada anda. Terima kasih kerana telah menjadi sahabat saya dan berkongsi kenangan indah bersama-sama. Saya akan sentiasa menghargai kenangan yang kita miliki bersama dan akan sentiasa mengingati anda dalam doa saya.

Semoga anda berjaya dalam setiap aspek kehidupan anda dan terus berjaya dalam usaha anda untuk mencapai matlamat dan cita-cita. Saya berharap hubungan kita akan terus kekal dan semoga kita berjumpa lagi dalam masa yang tidak lama lagi.

Sekali lagi, selamat tinggal sahabat. Jaga diri baik-baik.

Salam hormat,
Sahabatmu


Versi KISAS

Assalamualaikum semua,

Hari ini adalah hari yang penuh emosi kerana kita semua akan berpisah setelah menjalani pengalaman yang luar biasa di Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS). Saya bersyukur kerana kita semua telah berjaya menempuhi pelbagai cabaran dan mencapai matlamat kita di sini.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekelas, guru, dan kakitangan KISAS yang telah menjadi sebahagian daripada perjalanan hidup saya selama di sini. Kita telah belajar bersama-sama, menghadapi cabaran bersama-sama, dan tumbuh bersama-sama sebagai individu yang lebih baik.

Saya amat berterima kasih kerana telah diberikan peluang untuk berada di sini dan belajar daripada orang-orang yang hebat. Saya yakin pengalaman yang saya peroleh di KISAS akan memberi impak yang positif pada masa depan saya.

Sekarang kita semua akan berjalan ke arah tujuan kita yang berbeza-beza. Saya berharap kita semua akan terus berjaya dalam segala bidang dan mencapai cita-cita kita masing-masing. Teruslah berusaha dan jangan pernah berputus asa.

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan selamat tinggal dan segala-galanya yang terbaik kepada semua rakan sekelas saya. Saya akan sentiasa mengingati kenangan yang kita kongsi bersama-sama. Semoga kita semua berjumpa lagi dalam masa yang tidak lama lagi.

Salam hormat,


Versi MRSM

Assalamualaikum rakan-rakan sekelas,

Hari ini saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada semua rakan sekelas saya. Saya merasa amat sedih kerana kita semua akan berpisah dan melanjutkan pelajaran di tempat yang berbeza-beza.

Saya bersyukur kerana kita telah menjalani pelajaran dan menghadapi cabaran bersama-sama. Walaupun kita mungkin mempunyai pendapat yang berbeza-beza pada sesetengah perkara, namun saya rasa kita semua telah belajar untuk bekerjasama dan saling membantu antara satu sama lain.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua guru dan kakitangan MRSM yang telah memberikan sokongan dan bimbingan kepada kita sepanjang tempoh kita di sini. Tanpa bantuan mereka, kita mungkin tidak akan menjadi orang yang kita adalah hari ini.

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan selamat tinggal dan segala-galanya yang terbaik kepada semua rakan sekelas saya. Saya berharap kita semua akan terus berjaya dalam pelajaran dan hidup. Semoga kita dapat berjumpa lagi dalam masa yang tidak lama lagi.

Sekian, terima kasih.

Salam hormat.


~20220227~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih