بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ


Assalamua'laikum semua.

Alkisahnya umur Aina sudah pun mencecah 4 tahun. Sudah tiba masanya untuk dia belajar buang air di tandas dan tidak menggunakan lampin.

Mummy telah membeli tandas khusus buat Aina secara atas talian. Tandas ini dipanggil dengan nama manja "potty" adalah khusus untuk ajar kanak-kanak buang air iaitu kencing atau berak.

Mummy beli jenis yang untuk dipasang di tandas duduk dewasa, bukan jenis tandas duduk kanak-kanak yang kita kena buang najis di dalamnya nanti. Tandas ini telah sampai beberapa hari cuma pada hari ini 20210221, barulah Master meluangkan masa untuk memasangnya, dengan bantuan juruteknik muda si Aidan.

Kandungan: Sebelum dipasangAksi Aidan memasang pottySetelah siap dipasangMaklumat Potty Aina, dan Panduan Pemasangan Potty Aina.

Aidan's action picture is busy also trying to install a toilet for his sister Aina. Hopefully with a special toilet for Aina this will make it easier for her to learn to defecate in the toilet (potty train) and not wear diapers anymore.
Gambar aksi Aidan sibuk juga nak memasang tandas buat kakaknya si Aina. Harapan dengan ada tandas khusus buat Aina ini akan memudahkannya belajar berak di tandas (potty train) dan tidak memakai lampin lagi. # Sunday, 21 February 2021, 16:31 # 20210221 # IMG_20210221_163107.jpg # Kamera telefon pintar Xiaomi Redmi Note 5A # Rumah Sepang #

Sebelum dipasang

Pictures of all the parts on Aina's potty.
Gambar semua bahagian yang ada pada potty Aina ni sebelum dipasang. # Sunday, 21 February 2021, 16:05 # IMG_20210221_160546 # Xiaomi Redmi Note 5A #

Aksi Aidan memasang potty

Animated action Aidan is installing a potty for his sister Aina.
Animasi aksi Aidan sedang memasang potty untuk kakaknya si Aina. # Sunday, 21 February 2021, 16:24 # VID_20210221_162246-ANIMATION #

 

Setelah siap dipasang

Picture of Aina's potty after it was ready to be installed before being placed on an adult sitting toilet bowl.
Gambar potty Aina setelah siap dipasang sebelum diletakkan pada mangkuk tandas duduk dewasa. # Sunday, 21 February 2021, 16:32 # IMG_20210221_163251 # Xiaomi Redmi Note 5A #

 

Maklumat Potty Aina

Maklumat mangkuk tandas kanak-kanak yang Mummy belikan buat Aina seperti yang dicetak pada iklannya. Bahasa Inggerisnya agak jahanam mungkin terjemahan langsung dan sekaligus menghasilkan terjemahan dalam Bahasa Melayu yang lebih kurang teruknya.

Good teacher for baby potty training. perfect for completing your baby potty training specillay design for 1-10 year kids. baby no-clean ladder toilet. 2020NEW. Better Quality. Help your child use the toilet independently. body mechanics. Environmental friendly PP material. Solid non-slip. Splash Guard. WARNING Please read the instructions carefully before installation. Before the installation you should check have the received parts because of the long transit squeezed. fell and smashed destroyed if yow please contact with us immediately and we will replace and resend the missing pieces. This product was inspceted by professional third party for children's products safety, but when child use they must be together with their guardian, you can't leave children alone to prevent children injury whtn they lead to and climb. This product is not a toy, the guardian must pay attention to the children when children use it as toy. Friendly remind, when children's use any product it's best to check whether the fixed position is loose or destructed To ensure that children are very safe when they use the product. Each function parts should must be fastened well by children guardian, especially you have to check the screws and prevention, after confirmed infact you can flastering assembly.
Guru yang baik untuk latihan bayi. sesuai untuk melengkapkan reka bentuk latihan potty bayi anda khusus untuk kanak-kanak berumur 1 hingga 10 tahun. tandas tangga buat bayi yang tidak perlu dibersihkan. 2020BARU. Kualiti yang lebih baik. Bantu anak anda menggunakan tandas secara bebas. mekanik badan. Bahan PP mesra alam. Tidak licin padat. Pengawal percikan. PERINGATAN Sila baca arahan dengan teliti sebelum pemasangan. Sebelum pemasangan anda perlu memeriksa bahagian yang diterima kerana transit yang lama dihimpit. jatuh dan hancur musnah jika yow sila hubungi kami dengan segera dan kami akan mengganti dan menghantar semula kepingan yang hilang. Produk ini diperiksa oleh pihak ketiga profesional untuk keselamatan produk kanak-kanak, tetapi apabila penggunaan anak mereka mesti bersama-sama dengan penjaga mereka, anda tidak boleh membiarkan anak-anak sendirian untuk mencegah kecederaan kanak-kanak ketika mereka membawa dan memanjat. Produk ini bukan mainan, penjaga mesti memberi perhatian kepada anak-anak ketika anak-anak menggunakannya sebagai mainan. Ingat mesra, apabila kanak-kanak menggunakan produk apa pun, lebih baik memeriksa sama ada kedudukan tetap longgar atau musnah Untuk memastikan bahawa kanak-kanak sangat selamat semasa mereka menggunakan produk tersebut. Setiap bahagian fungsi mesti diikat dengan baik oleh penjaga kanak-kanak, terutamanya anda harus memeriksa skru dan pencegahannya, setelah disahkan berlaku, anda boleh memasang pemasangan.

 

Panduan Pemasangan Potty Aina

Panduan pemasangan mangkuk tandas bertangga untuk kanak-kanak. Faham-faham sendirilah ya memandangkan arahannya dalam Bahasa Cina. # 1613894986176-08a0feaa-2dbb-4bf7-93e5-df69212895dd.jpg # Sunday, 21 February 2021, 16:09 # 20210221 #

 


~~~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih