بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ


Melihat Kapal Terbang Berlepas

Kami pergi ke Mitsui Outlet Park KLIA Sepang untuk beli baju raya untuk adik lelaki Aina yang bakal lahir pada bulan Mei nanti, di samping baju-baju lain.

Aina sibuk berlari-lari jadi dia dibawa keluar dari bangunan Mitsui Outlet Park untuk bermain sebab Aina ketika ini sedang batuk-batuk, takut nanti dia muntah dalam kedai di Mitsui Outlet Park KLIA Sepang pula, naya je.

Ketika bermain tu Aina nampak seorang makcik duduk atas benteng jalan, maka dia pun turut sama memanjat sendiri benteng tersebut dan kemudian sengih-sengih sambil menonton kapal terbang berlepas di sekitar Mitsui Outlet Park KLIA Sepang. Sekali sekala Aina melambai kereta yang lalu di belakangnya di mana terletak jalan keluar masuk ke Mitsui Outlet Park KLIA.

gambar Nor Aina berlagak duduk melepak atas benteng jalan panjat sendiri sambil menonton kapal terbang berlepas di sekitar Mitsui Outlet Park. Aina memakai sweater lengan panjang berwarna merah jambu dengan titik polka putih, seluar denim biru, dan kasut pink. Umur 2 tahun 2 bulan 8 hari.
Nor Aina berlagak duduk melepak atas benteng jalan panjat sendiri sambil menonton kapal terbang berlepas di sekitar Mitsui Outlet Park. Aina memakai sweater lengan panjang berwarna merah jambu dengan titik polka putih, seluar denim biru, dan kasut pink. Umur 2 tahun 2 bulan 8 hari.
# Saturday, 27 April 2019, 18:53 # IMG_20190427_185343 # Xiaomi Redmi Note 5A # Mitsui Outlet Park KLIA Sepang #
gambar Nor Aina sibuk meneliti permainan di Best Value Outlet dalam Mitsui Outlet Park tersebut.
Nor Aina sibuk meneliti permainan di Best Value Outlet dalam Mitsui Outlet Park tersebut.
# Saturday, 27 April 2019, 20:18 # IMG_20190427_201848# Xiaomi Redmi Note 5A # Mitsui Outlet Park KLIA Sepang #

~20190427~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih