بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. اَللَّهُمَّ صَلِّى عَلَى مُحَمَّدٍٍ، وَعَلَى آلِهِ مُحَمَّدٍٍ


 

animasi budak lelaki dan budak perempuan menari berlatarbelakang lagu Shark Doo Doo
Animasi Aina dan Aidan menari untuk lagu Baby Shark Doo Doo Doo. Jam 8:15 malam konon nak naik atas ke bilik tidur untuk tidur, tapi ini pula yang dibuat mereka.
Memang kalau nak buatkan mereka ni tidur tak boleh bawa kedua-duanya naik ke bilik sekali. Selalunya kena bawa Aina dulu kerana dia tidak tidur siang dan asyik tahan mata. Apabila baring seorang diri selalunya dia akan terus lena.
Umur Aina pada masa ini ialah 3 tahun 8 bulan 9 hari, manakala Aidan pula berumur 1 tahun 5 bulan dan 1 hari.

# Thursday, 29 October 2020, 08:15 # 20201029 # VID20201029081540-ANIMATION.gif #

*** Rasanya Tedi salah memahami animasi ini, sebenarnya kejadian berlaku pada jam 8 pagi jadi ini bermaksud mereka berjoget setelah bangun tidur. Walau bagaimanapun Tedi malas nak tukar cerita pada caption di atas kerana ia adalah fakta yang benar cuma tersilap masa dan ketikanya. Hihihih.

 


Mummy masak sambal penyet

Hari ni Mummy masak ikan goreng penyet. Ikan apa Tedi tidak dapat kenali setelah ia digoreng sehingga menjadi garing. Tetapi Tedi pasti ia bukanlah ikan keli yang sering dihidangkan sebagai Lele Penyet.

Pictures of the ingredients that Mummy put in when cooking sambal penyet. Looks like there are big peppers, hot chillies, garlic, shallots, tomatoes and belacan? All the ingredients are put in a large pan without grinding.
Gambar bahan-bahan yang Mummy masukkan ketika memasak sambal penyet. Kelihatan ada lada besar, cili api, bawang putih, bawang kecil, tomato dan belacan? Kesemua bahan-bahan itu dimasukkan ke dalam kuali besar tanpa dikisar.
# Thursday, 29 October 2020, 16:46 # IMG20201029164626.jpg # OPPO Reno2 # Di Rumah BBST Sepang #

~20201029~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, terima kasih