Pengalaman kerja beberapa orang pekerja di The Chicken Rice Shop.

Menurut bacaan Tedi di wikipedia didapati bahawa The Chicken Rice Shop ni bukan sahaja gah di Malaysia tetapi telah menjangkau ke pasaran antarabangsa. Jadi kepada mereka yang mencari kerja di luar sana, Tedi berasakan syarikat ini berpotensi untuk kembangkan kerjaya anda bukan sahaja di pasaran tempatan tetapi ke luar negara juga.

Jika anda asset terbaik syarikat, tidak mustahil mereka hantar untuk bantu perniagaan mereka di sana?

Pengalaman Bekerja di The Chicken Rice Shop

pandangan restoran nasi ayam The Chicken Rice Shop di Gurney Plaza

Di bawah ini adalah senarai pengalaman beberapa orang pekerja The Chicken Rice Shop.

  1. 10 jam bekerja setiap hari. Rehat cuma untuk sembahyang bagi muslim. Waktu makan tengahari ialah semasa kurang pelanggan di dalam restoran. Pihak pengurusan selalu menyalahkan kakitangan untuk apa jua kesilapan. Pengurus mengerah untuk lakukan pelbagai tugas walaupun ia tidak termasuk dalam bidang tugas anda.
    1. 10 December 2018
    2. Kangar
    3. Admin / Kru Restoran / Juruwang
  2. Sangat gembira bekerja sebagai krew restoran di The Chicken Rice Shop cawangan NU Sentral. saya bekerja mengambil pesanan dan menghantar makanan kepada pelanggan. Pihak pengurusan juga sangat bagus.
    1. 28 November 2017
    2. NU Sentral
    3. Bekas pekerja
  3. Tempat yang seronok untuk bekerja. The Chicken Rice Shop menawarkan masa kerja fleksibel, tidak menekan dan pasukan pengurusannya sangat memahami. Setiap tahun ada sesi team building untuk kakitangan ibu pejabat dan kakitangan operasi terpilih. setiap tahun ada bonus, dan setiap tahun ada latihan diberikan.
    1. 27 Ogos 2017
    2. Lembah Klang
    3. Penolong Pengurus Khidmat Pelanggan.
  4. tempat yang menarik. Melayan pelanggan di meja mereka dalam restoran. Bantu pelayan sampaikan pesanan ke dapur. Bawa bahan-bahan makanan dari dapur. Bantu pelanggan pilih makanan terbaik. Cuci dan sucikan meja, kerusi, dan kaunter. Sambut pelanggan dan carikan mereka meja yang mereka idamkan. Bersihkan sampah di meja. Pastikan bekalan pinggan bersih, sudu dan garfu, gelas, napkin mencukupi. Bantu juruwang buat bil dengan memaklumkan maklumat tempahan yang betul.
    1. 19 April 2017
    2. Harbour Front, Vivo City
    3. Pelayan
  5. Budaya di tempat kerja sangat menarik. Para pekerja sangat peramah, membuatkan saya selesa bekerja di sini. Pengurus pun sangat baik dan membantu. Makanan tengahari percuma disediakan. Pengurus sangat baik dan membantu.
    1. 29 Mac 2017
    2. IOI City Mall
    3. Bekas pekerja sambilan
  6. Tempat kerja besih dan banyak pelanggan. Saya bekerja sebagai pelayan selama beberapa bulan di restoran tempatan ini. Ia adalah salah satu pengalaman terbaik yang pernah saya alami. Mereka banyak perkara yang saya pelajari, sebagai contoh pembayaran tunai yang melibatkan transaksi tunai. Saya fikir saya menjadi orang yang boleh dipercayai. Kemudian, saya belajar bagaimana untuk melayan pelanggan kami, supaya mereka berasa sangat selesa apabila mereka makan malam.
    Pengalaman ini benar-benar membuatkan saya gembira kerana saya mendapat peluang untuk bekerja dalam industri makanan dan minuman.
    1. 2 September 2016
    2. Manjung
    3. Bekas pekerja.
  7. kerja utama saya adalah memasak. Saya mendapat seorang pengurus yang tegas, tetapi saya seronok bekerja kerana kami semangat kerja berpasukan yang baik. Terdapat ramai pelawat untuk dilayan, dan saya rasakan bahawa The Chicken Rice Shop mempunyai persembahan makanan yang cantik.
    1. 14 Ogos 2014
    2. Manila, Philipina

Pakaian Pekerja The Chicken Rice Shop