Jika dibandingkan dengan pesaing lain, kasut Asics GEL-Rocket 7 menawarkan lebih keselesaan, kehangatan, kusyen, melancarkan pergerakan, dan cengkaman.

Kasut badminton Asics GEL-Rocket 7 akan semakin selesa dipakai apabila semakin lama anda memakainya.

Kasut badminton terbaik Asics GEL-Rocket7

Asics GEL-Rocket 7 diperbuat daripada lapisan sintetik dan lapisan tengah acuan-EVA menjadikannya kasut alternatif khusus untuk gelanggang dengan ciri-ciri mencengkam, ringan, dan tahan lasak.

Banyak review menyatakan bahawa kasut Asics GEL-Rocket 7 ni amat cepat tindak balasnya dan tahan lasak di udara sepertimana ia sesuai di daratan. Kasut badminton Asics GEL-Rocket 7 ini sesuai digunakan semasa dalam latihan dan kasut badminton Asics GEL-Rocket 7 akan memberikan keyakinan ketika dipakai dalam pertandingan.

Jika kawan-kawan pernah memakai kasut latihan asas untuk latihan badminton, tentu sahaja pernah mengalami sakit belakang, pergerakan kaki terbatas, dan masalah postur setelah bermain untuk satu tempoh yang lama.

Tetapi sebaliknya apabila anda memakai kasut badminton terbaik Asics GEL-Rocket 7 yang telah dinaiktaraf ini, ia akan menjauhkan anda daripada mengalami semua masalah tersebut. Anda boleh sahaja melompat dengan selesa dan mendarat dengan selamat apabila memakai kasut badminton Asics GEL-Rocket 7 ini.

Ia juga tahan lama dengan penggunaan intensif selama berbulan-bulan. Ini mengelakkan poket anda daripada bocor apabila terpaksa membeli kasut badminton baru.

kasut terbaik badminton Asics GEL-Rocket 7 ini boleh didapati di Malaysia dengan harga dari RM 269.


1 Mac 2017, 20170301